העולם הדיגיטלי של ימינו עמוס בתוכן. בימינו הצרכנים חשופים למאות מסרים, סרטונים ומוצרים שמתחרים על תשומת לבם. בעידן כזה, רק מי שמצליח לחדש, להפתיע ולהפעיל את הדמיון באמת, יצליח לתפוס את העין ולהפוך את המותג שלו לבלתי נשכח.
איך מפרסמים בעידן של טכנולוגיות חדשות?
זה נראה שכולם לאחרונה מדברים על AI או על מציאות רבודה שעושים את דרכם לתוך עולם השיווק והפרסום המקצועי. למעשה, תלת-מימד, מציאות רבודה וכלים מתקדמים אחרים הם לא ״העתיד״ – הם כבר כאן!
אנחנו עדים לטכנולוגיות שמשתנות על בסיס יומיומי אבל השאלה הגדולה נשארת בעינה: איך משתמשים באפשרויות של העולם החדש כדי ליצור תוכן שמצליח לחדור את הרעש, לעורר רגש, לשדר מקצועיות ולהותיר רושם בלתי נשכח?
כדי לענות על השאלה, הלכנו לחפש את האנשים שעומדים בחוד החנית של התחום – וכך הגענו אל שי ואורן יוריק, שני האחים שעומדים מאחורי "בריז אנימיישן", אחת החברות המובילות שמביאה איתה בשורה דיגיטלית חדשה.
המפתח: שילוב של טכנולוגיה חדשה וקריאטיב חכם
בתוך נופיו השקטים של הגליל, באחת התקופות המאתגרות שידעה המדינה, אורן ושי יוריק מוכיחים שכשהחזון, היצירתיות והמקצועיות נפגשים, אין גבול למה שאפשר להשיג. הם מנהלים סטודיו שובב וחדשני, המתמחה בתוכן דיגיטלי ייחודי עם דגש על סרטוני תלת מימד לתערוכות. בעבודה מלאת דמיון, הם משלבים בין אומנות לטכנולוגיה, ומעניקים לחברות פתרונות ויזואליים שמהדהדים הרבה מעבר למסך.
הפגישה עם שי הייתה מרעננת, מקצועית ומרתקת. הטכנולוגיה העכשווית, שמתפתחת בקצב מסחרר, פותחת עולמות חדשים של דימיון אנושי, ולשמוע אותו מדבר על זה היה מאד מרגש. ״אנחנו רוצים לשלב בין דמיון לקריאייטיב כדי שהטכנולוגיה תאפשר לכל חברה להציג את המוצרים שלה בצורה דיגיטלית שקופצת מהמסך.
סיפור טוב הוא המפתח
״החזון שלנו סובב סביב הרעיון שפלטפורמות טכנולוגיות הולכות ומתקדמות בקצב מהיר, אך המפתח הוא עדיין איכות התוכן״ מסביר לי שי בהתלהבות ״ללא תוכן טוב אין סיפור טוב וכל השאר לא יחזיק. קריאייטיב חזק הוא הבסיס לתוכן אפקטיבי. הטכנולוגיה פשוט מאפשרת לנו לעשות דברים שפעם היו רק בדימיון שלנו״ מדייק שי ״ וזה ממש אדיר״.
הכוח של מוצרים דיגיטליים ייחודיים – לספר סיפור בצורה שתופסת את העין
סרטוני תלת-ממד מעניקים לעסקים את היכולת לספר את הסיפור שלהם בצורה שאי אפשר להתעלם ממנה. הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת ליצור חוויות חזותיות יוצאות דופן ואיתן סיפור בלתי נשכח. ״תראי, מסביר לי שי ״אנחנו מדברים היום על עידן קסום שבו כמעט כל מה שאתה יכול לדמיין – אתה יכול ליצור. זו לא רק אסתטיקה״ חשוב לו להדגיש ״זו דרך להעביר מסר ברור, לגעת ברגש ולגרום לצופה להישאב לתוך החוויה. אנחנו מחפשים את אפקט הוואוו. כשאנשים עוצרים מול המסך ואומרים "וואו", ברור שהמוצר הדיגיטלי עשה את עבודתו״. האמת היא שאנחנו מוצפים היום במידע מכל עבר. ״היום קשה מאד לגרום לאנשים בכלל לעצור מול המסך ולהביט. כשאנחנו שומעים מהלקוחות שלנו שהקהל שלהם עוצר, מסתקרן ופועל – אנחנו מבינים שהתוכן עושה את האפקט״
סרטוני תלת מימד – המוצר ״שם״ גם שהוא לא שם.
תארו לכם עולם שבו האנימציה קמה לתחייה, יוצאת מהמסך ותופסת את הצופה ברגע. בשילוב מדויק של וידאו ותלת-ממד, ״בריז אנימיישן״ יוצרים סרטונים שמכניסים את המוצר לחדר, גם כשהוא לא שם. הם מאפשרים ללקוחות לדמיין ולהרגיש חוויות חדשות ולהציג מוצרים בצורה שמעוררת השראה. ״הטכנולוגיה הזו מאפשרת מאד משהו מקצועי. היא מאפשרת התבוננות מפורטת על מוצרים או מערכות שלא נמצאים פיזית בחדר. זה מדהים לכל פרסום אונליין וזו ממש בשורה חדשה וחשובה לכל מי שמציג בתערוכות״ הוא מספר בהתלהבות. ״הטכנולוגיה הזו כבר קיימת אבל צריך לדעת איך לעבוד איתה. במילים אחרות העתיד של הפרסום כבר כאן ואנחנו חולמים להנגיש אותו לכל חברה בארץ״.
התחלה של חלום – מציאות של יצירה
Breeze Animation שמנוהלת על ידי אורן ושי יוריק חתומה על קמפיינים רבים של חברות גדולות. אורן, האמן מאחורי הצד המקצועי, התחיל לחקור את עולם האנימציה כבר בגיל שמונה, כשהוא יושב בבית מול התוכנות שהיו קיימות אז ומייצר קסמים דיגיטליים. שי, לעומת זאת, לקח את המושכות השיווקיות, יחד הם מצליחים לשלב בין קריאייטיב פורץ דרך וביצוע ללא פשרות.
איך הופכים רעיון למציאות?
בין אם מדובר בתערוכה בינלאומית, פלטפורמות אינסטגרם וטיקטוק, או מודלים אינטראקטיביים מתקדמים מה שחשוב זה לשלב את החזון של בעל העסק עם הטכנולוגיה החדשה המתאימה – וקריאטיב מנצח.
"בסטודיו שלנו", מספר שי, "הלקוחות מביאים חזון – ואנחנו מוציאים אותו לפועל ברמה הגבוהה ביותר. אנחנו עובדים עם חברות גדולות, מייצרים עבורן תוכן דיגיטלי שגורם לאנשים לעצור, להתלהב ולזכור".
המוטו שלהם פשוט: "ככל שהסיפור שאתה מספר יותר טוב, הסרטון שלך יהיה יותר טוב. היצירתיות האנושית והדימיון האנושי שאין לו גבול – עובדים יחד בשיתוף פעולה עם הטכנולוגיות החדשות – וככה נוצר קסם אמיתי״.
החזון של Breeze Animation הוא להיות בחזית העשייה הקריאייטיבית והטכנולוגית, תוך יצירת חוויות שמהדהדות בלב ובמחשבה. "תראי, בעלי עסקים ויזמים הם אנשי בעלי חזון. אנחנו רוצים שהחזון שלהם יקבל חיים, שכל לקוח שיבוא אלינו ירגיש שהוא בידיים טובות כי האמת היא שהוא מפקיד את הדבר הכי חשוב בידיים שלנו", מסכם שי.
העתיד כאן…
אין ספק שטכנולוגיות כמו תלת-מימד ומציאות רבודה לא רק משנות את עולם השיווק -הן ממציאות אותו מחדש. אלו לא רק כלים – זו גישה חדשה שמאפשרת למותגים לחלום בגדול ולבצע בגדול עוד יותר. אם אתם רוצים לא רק להיות חלק מהעתיד, אלא להוביל אותו, הגיע הזמן לאמץ את החדשנות ולתת לשיווק שלכם את הממד הנוסף ההכרחי כל כך בעידן הזה.