לאחרונה הוקם אתר "הסופר", אשר מבצע השוואת מחירים בין סלי קניות. האתר בבעלות חברת פי סי גרוסרי. חברת הזנק, המתמחה בהקמת אתרי אינטרנט עתירי טכנולוגיה, להשוואת סלי קניות בין אתרי אינטרנט.
אתר "הסופר" בודק ומוצא עבור הצרכנים, מי היא רשת המזון המשתלמת ביותר שבה מומלץ לערוך קניות מקוונות. שופרסל ישיר, מגה באינטרנט או רמי לוי באינטרנט.
אתרי השוואת המחירים הקיימים היום, מאפשרים השוואה של מוצר בודד על פני חנויות רבות.
אתר הסופר מצד שני מאפשר השוואת סלי מוצרים בין אתרי קניות מקוונים של סופרים בישראל.
בישראל, נתח השוק של מוצרי הצריכה באינטרנט מהווה כ – 1% משוק מוצרי הצריכה, כ- 700
מליון שקלים בשנה. השוק צומח בקצב של 30% בשנה