עלייה של 100% בממוצע בפדיונות במסגרת אירוע מכירות ה"ביג סייל" שהתקיים במרכזי ביג ברחבי הארץ

קבוצת ביג מרכזי קניות, המפעילה ומנהלת 14 מרכזי קניות פתוחים ברחבי הארץ, מסכמת בהצלחה את סוף השבוע של אירוע מכירות סוף העונה , ה"ביג סייל" ומדווחת על עלייה של 100% בממוצע בפדיונות ברשתות השונות.

חשוב לציין כי עלייה של 150% בפדיונות נרשמה במרכזי ביג הצפוניים וזאת בעקבות תזמון מבצעי הביג סייל על ימות חג "עיד אל אדחא" ( חג הקורבן) אשר הביא לתנועה מוגברת במרכזים, כאשר אוכלוסיית המגזר הערבי בחרה להגיע ולבלות את החג במרכזים.



אירוע ה"ביג סייל", שהתקיים בסוף השבוע האחרון (26-28 לנובמבר) הינו סופשבוע של מכירות סוף עונה והנחות גורפות בכל חנויות מרכזי ביג.

במהלך ימי המבצע ביקרו במרכזים השונים למעלה מ- 600,000 מבקרים, גידול של כ- 100% בכמות המבקרים. אכן ניתן לראות כי קיומו של הביג סייל על רקע תקופה לא פשוטה זו, בה קיים חוסר וודאות כלכלית בקרב הצרכנים, הנו חשוב יותר מתמיד ואף הוכיח עצמו לטובה, כאשר מאות אלפי צרכנים בחרו להגיע למרכזים ולרכוש את המוצרים הנחוצים להם באופן חסכוני ויעיל.

אולי יעניין אותך

ביחד בשבילך (1)
יחצ אמריקן אקספרס
מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נופר ממרוד, סמנכ'לית שיווק תדיראן קרדיט יחצ
Prime team
מרכז חומוס האסלי עזריאלי שרונה