עלית ממתקים עולה בקמפיין חדש לסוכריות MUST על מקל בהיקף של כ- 4 מיליון ₪

עלית ממתקים מקב' שטראוס עולה בקמפיין חדש לסוכריות MUST על מקל בהיקף של כ- 4 מיליון ₪



הקמפיין, בכיכובו של השחקן אלי גורנשטיין, יעלה לאוויר באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן וישודר בערוצי הטלוויזיה 10, 22 ו-24 למשך כ – 3 שבועות, תחת הסלוגן: "סוכריות MUST על מקל, לא תוכלו להוציא אותן מהפה"



מותג MUST הוא המותג המוביל את קטגוריית הסוכריות ללא סוכר בישראל עם 61% נתח שוק (סטורנקסט, שנת 2007).



בנובמבר 2006, השיקה קבוצת שטראוס לראשונה תחת המותג MUST סוכריות על מקל ללא תוספת סוכר וכבשה 25% מסגמנט הלקקנים (סטורנקסט שנתי 2007).



בקבוצת שטראוס מאמינים בפוטנציאל הגלום בסגמנט סוכריות על מקל ללא סוכר, המציע שילוב של טעם וכיף ללא רגשות אשם. לאור זאת מרחיבה קבוצת שטראוס את סדרת סוכריות MUST על מקל ללא סוכר ומשיקה טעם חדש ופופלארי – סוכריית MUST על מקל ללא סוכר בטעם קולה!



הקמפיין, בהשקעה של כ-4 מיליון ש"ח, מציג את הסוכריה על מקל של MUST כ"מגיפה" החדשה שתופסת את בני הנוער והצעירים – תובנה שהתקבלה ממחקרי עומק בקרב צעירים שהצביעו על חוויית הצריכה והאמירה הייחודית שבסוכריה על מקל של MUST.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל