על"ם – עמותה למען בני נוער בסיכון הרחיבה בשבוע האחרון את הקמפיין המלווה את פרוייקט "אורות של תקווה" גם אל תוך קווי התחבורה הציבורית. עלם החלה לקדם את הפרוייקט בלמעלה מ-200 אוטובוסים ומוניות שירות בהם נוסע ריכוז גבוה של בני נוער. את הקמפיין הפיק משרד הפרסום גיתם BBDO והשנה החליטה חברת המדיה החדשה Infomotion לשדר את סרטון הפרסומת במחיר סמלי.
פרוייקט "אורות של תקווה" הנערך זו השנה השנייה הינו דגל ישראל ענק המורכב מכ- 540,000 נורות שתודלקנה ע"י הציבור באמצעות משלוח הודעות SMS המהוות תרומה לעמותה. לציבור התורמים עומדות שתי אפשרויות, תרומה של חמישה שקלים שזו תזכה אותם בהדלקת נורה לבנה או תרומה של עשרה שקלים שתזכה אותם בהדלקת נורה כחולה.
עם השקת הפרויקט, הגישה נשיאת עמותת עלם, גב' נאוה ברק, לנשיא המדינה, מר משה קצב, את דו"ח "נוער בישראל 2004" – הדוח השנתי הראשון המציג את תמונת מצב בני הנוער בישראל של שנת 2004. הנורה האחרונה בדגל תודלק על-ידי ראש ממשלת ישראל, מר אריאל שרון, ביום העצמאות ה- 57 למדינת ישראל.
"אנו גאים להיות חלק ממפעל התרמה גדול שכזה", אומר יובל בן נון, מנכ"ל Infomotion. "כניסת מדיום חדש המאפשר לפנות אל הציבור הישראלי בצומת מרכזי בשגרת יומם הוא כלי נוסף עבור עמותות וארגונים וולונטרים. אנו צופים כי השילוב בין שידור הקמפיין על גבי המסכים לבין השימוש בטלפון הנייד יגביר את קצב התרומות לעמותה".