עצמל'ה, רשת רהיטים לילדים, משיקה קמפיין טלוויזיוני בהשקעה של חצי מיליון שקל

רשת חנויות הרהיטים והאביזרים לילדים – עצמל'ה, בבעלותו וניהולו של אריאל תובל, עולה בימים אלו בקמפיין טלוויזיוני חדש באמצעות משרד הפרסום שנהב. היקף ההשקעה במהלך עומד על כחצי מיליון שקל.



במרכז הקמפיין מוצגים מבצעי הרשת שיתקיימו עד סוף חודש אוקטובר למגוון חדרי ילדים קומפלט, וכן אופציות התשלום האטרקטיביות לרוכשים. הקמפיין יעלה בערוצי הטלוויזיה 2, 10 ו-24. כמו כן, במהלך הטלוויזיוני יתמוך מהלך פרסום באמצעות שלטי חוצות, מודעות בעיתונות ופעילות אינטראקטיבית. בנוסף, ילווה הקמפיין בפעילות קידום מכירות ומבצעים נוספים לרגל חג הסוכות בכל סניפי הרשת ובביתן החברה בתערוכת הרהיטים, שתיערך במהלך חול המועד סוכות.



במהלך החודשים האחרונים עברה הרשת תהליך כולל ומקיף של מיתוג מחדש בכל האלמנטים הפרסומיים A.T.L), B.T.L , ו – P.O.S), על בסיס יעוד וערכי מותג חדשים שהוגדרו לרשת. התהליך, כלל שינויים ויזואליים וטקסטואליים, החל ממודעות הפרסום, שילוט החוצות, כרטיסי הביקור והשקת קטלוג חדש הכולל למעלה מ-70 מוצרים, וכלה בשדרוג חווית הקניה בנקודות המכירה על ידי מדים אחידים לעובדים ומוזיקה ייחודית ואחידה המושמעת בכל סניפי הרשת.




חיים בשן, סמנכ"ל השיווק של עצמל'ה: "בימים אלו מצויה הרשת בתהליך התרחבות, הן מבחינת פריסת סניפיה והן מבחינת מגוון המוצרים המוצעים ללקוח. כמו כן, לאחרונה הושלם מהלך מקיף שכלל מיתוג מחדש של הרשת. לאור זאת, החלטנו בעצמל'ה ללוות מהלכים אלו במבצעי מכירות ובפעילות שיווקית- פרסומית לאורך החודשים הקרובים".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)