ערוץ 10 העלה קמפיין אינטראקטיבי לסידרת הריאליטי החדשה "היפה והחנון"


ערוץ 10 העלה קמפיין אינטראקטיבי לסידרת הריאליטי החדשה "היפה והחנון" העולה ברביעי הקרוב ב- 21:00 בערוץ 10.



הקמפיין לריאליטי החדש של הקיץ "היפה והחנון" יעלה בבאנרים מרחפים ברשתות חברתיות בלבד:, מקושרים, showme ועוד והינו שילוב של סאונד ווידאו.



לראשונה נעשה, שימוש בפופ-אפים טלויזיוניים לטובת קמפיין באינטרנט.



את השיר "שני עולמות" המלווה את הבאנר ומשמש כשיר הנושא של הסידרה, מבצעים רמי קליינשטיין ולינור אברג'יל.



קמפיין האינטרנט של הריאליטי "היפה והחנון" עולה באמצעות חברת לעומק התודעה שיווק לצעירים".



תקציב הקמפיין: 50,000 אלף שקל.



מצ"ב לינק לבאנר: https://www.lhmedia.co.il/interactive/batg/


אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)