פאוזה, משווקת LAVAZZA, עולה בקמפיין חורף לגיוס לקוחות

חברת פאוזה, עולם של קפה לעסקים, מקבוצת מי עדן, עולה בקמפיין חדש לגיוס לקוחות בהשקעה של כחצי מיליון ₪.



במרכז הקמפיין, יתוקשר מבצע, שבמסגרתו כל הרוכש מכונת אספרסו מסדרת Lavazza BLUE , המגיעה במגוון צבעים, ומצטרף לאחד ממסלולי הקפה, יקבל חודש קפה מתנה.



הקמפיין, שיעלה באתרי האינטרנט המובילים, תחת הסלוגן: "מהיום, כל פתרונות הקפה במקום אחד", ממשיך את הקמפיין הקודם ומדגיש את ייחודיות האתר החדש של החברה, המאפשר לקהל הגולשים להיחשף, לראשונה, לעולם שלם של פתרונות קפה איכותיים בקליק אחד.



קרדיטים:


משרד פרסום- I&M


יח"צ- שטרן אריאלי



אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל