פאנטה בקמפיין במגזר הערבי

המותג פאנטה, מבית קוקה-קולה ישראל, משיק קמפיין חדש במגזר הערבי.


הקמפיין מבוסס על הנעה לפעולה ובמסגרתו מוזמנים רוכשי המשקה לשלוח ב-SMS מספר המוטבע על פקק הבקבוק – זאת באמצעות מספר חיוג מקוצר או להזינו במיניסייט אינטרנטי מיוחד שהוקם לצורך זה. המספרים שיישלחו ישתתפו בהגרלה שבועית עם עשרות פרסים יקרי ערך.


משרד הפרסום "יארא" (המתמחה בהפקה וניהול קמפיינים עבור לקוחות המעוניינים לפעול במגזר הערבי) מלווה את הפעילות בקמפיין גדול בעיתוני המגזר הערבי, שילוט חוצות, דיוור ישיר, אינטרנט ורדיו. חברת Moblin סיפקה את התשתית הטכנולוגית לקמפיין תוך סנכרון מלא של מספר מערכות ושל כל הגופים המעורבים.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)