פורטיסימו סמארט מדיה בקמפיין אפיקומן ברשת

פורטיסימו סמארט מדיה בקמפיין אפיקומן ברשת


חברת השיווק באינטרנט, פורטיסימו סמארט מדיה, יוצאת בקמפיין לקידום העמוד החדש שלה ברשת במסגרתו עומד אחד ה"להיטים" של חג הפסח – המצוד אחר האפיקומן. במסגרת הקמפיין הוחבא ברחבי הרשת החברתית פייסבוק אפיקומן עם לוגו החברה, והגולשים התבקשו לאתר אותו באמצעות שאלות סגורות.


העמוד של פורטיסימו סמארט מדיה, הנקרא "מגרש המשחקים של פורטיסימו", הוקם במטרה לשמש "ארגז חול", או זירה ניסיונית עבור פעולות שיווק ברשתות חברתיות. פורטיסימו מזמינים לעמוד מנהלי שיווק ואנשי שיווק באינטרנט לשתף פעולה בעמוד, וללמוד יחדיו מהניסיון. בחברה מבטיחים לשתף במסקנות מכל פעילות כדי להרחיב את הידע המשותף.


"פורטיסימו סמארט מדיה הוקמה מתוך הרצון לקדם שיווק יעיל וחכם ברשת החברתית", אומרת שירלי מייזליש, סמנכ"ל השיווק של פורטיסימו. "כדי להשיג זאת עלינו להתנסות באופן שוטף בשיטות וכלים שונים לפני שאנו מפנים אותם ללקוחות.כמובן המקום הכי טוב לבחון דברים כאלה היא בצורה פתוחה ברשת החברתית, תוך ניצול חוכמת ההמון. אנו מזמינים את קהל אנשי השיווק להצטרף לעמוד וללמוד יחד עימנו מהו שיווק חכם".


פורטיסימו סמארט מדיה, מתמחה בשיווק באינטרנט מבוסס תוכן, ומספקת מערך שלם של שירותים הכולל אפיון ובניית אתרים, כתיבת תוכן שיווקי לבלוגים, הפקת דיוור אלקטרוני, ושיווק ברשתות חברתיות.


לעמוד הפייסבוק ולקמפיין האפיקומן של פורטיסימו סמארט מדיה2


אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)