פורטל Happily יוצא בקמפיין שיווקי


פורטל ( Happily (www.happily.co.il למערכות יחסים וזוגיות, יוצא בקמפיין שיווקי ראשון בעלות של 200 אלף דולר. הקמפיין כולל, בין השאר, שילוט חוצות ברחבי תל אביב וגוש דן.



במסגרת הקמפיין לפורטל, הממצב עצמו כפורטל היחסים של ישראל, יוצגו ציטטות בנושא יחסים בגישה הומוריסטית, תוך הדגשת חשיבות הזוגיות בחיים של כולנו. בין המצוטטים: וודי אלן, ג'רי סיינפלד ועוד.



פורטל happily, שהושק לאחרונה, מציע מדורים מקצועיים, צ'טים, מערכת פורומים (בניהול אנשי מקצוע מתחום האימון האישי, כלכלת המשפחה, עריכת דין), טורים אישיים של גולשים, כתבות וידאו ועוד. לאחרונה עלתה בפורטל סדרת קומיקס ראשונה למבוגרים פרי מכחולו של הקומיקסאי אורי פינק, 'המאושרים', המציגה הווי של בני 30+, על סיטואציות מתחום היחסים האופייניות לבני גילאים אלה.



לצד התוכן הווירטואלי, פועל הפורטל גם ב'עולם האמיתי' ועורך מפגשים, סדנאות וטיולים ב"בית הפילי" הממוקם בהרצליה. כיום מבקרים בפורטל כ-60 אלף גולשים בממוצע מדי יום, רובם בטווח גילאים של 25 ועד 55. לדברי הילה פלד, מנכ"לית הפורטל: "הקמפיין אמור להיות חצוף והומוריסטי במידה, אך יחד עם זאת לבטא את חשיבות הקשר הזוגי בפרט והחברי בכלל, בין אנשים. מדובר בבמה רחבה של תכנים וכל אדם, בכל שלב, יוכל להתחבר לנושאים השונים".



אסטרטגיה וניהול קמפיין: צחי אלפסי


ארט דירקטורית: אורלי רונן


קופירייטרית: קרן בוקאי


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)