פורים במפעל הפיס: לקראת פורים עולה בקמפיין מסכות

זו שנה שנייה שמפעל הפיס בוחר לעלות לקראת פורים בקמפיין מסכות באמצעות הגלויה של שלי. היקף הקמפיין השנה נאמד בכ- 35000$, ובמסגרתו עיצבה הגלויה של שלי 4 מסכות שונות על פי התבנית הידועה של מסכת הזוכה בלוטו. במהלך הימים הקרובים יופצו ארבעת המסכות בכ- 800 מתקני הגלויה של שלי המוצבים במקומות בילוי ופנאי ברחבי הארץ.



לדברי שי לירז, מנהל מותג הלוטו: "הגלויה של שלי מהווה עבורנו פלטפורמה לפנייה אישית ונגיעה איכותית בקהל צעיר, באמצעות מדיית הגלויות מצליח הלוטו לשמור ולחזק את הקשר עם הקהל. מעבר לפרסום מדובר במערכת יחסים ארוכת שנים בה הלוטו מבטיח להפתיע ולהעלות חיוך בכל פעם מחדש. המסכות ממחישות את חווית הזכייה בצורה היתולית, הן מבטיחות התעסקות של הקהל במותג ונשמרות לאורך זמן. העיצוב הייחודי והמוקפד של מסכות הלוטו הופך אותן למוצר "פורימי" נחשק שיחולק בחינם לקהל הבליינים כשי ממפעל הפיס לכבוד החג. "

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)