פז מעלה קמפיין חורף חוצה מדיות באמצעות מקאן אריקסון ודיגיטל

חברת פז מעלה קמפיין חורף לחימום הבית. מטרת קמפיין "פז חימום ביתי" היא תמיכה ועידוד מכירת סולר הסקה ונפט ללקוחות פרטיים, משקי בית וועדי בתים.



לצורך כך, פתחו בפז קו 1-800 ובו מערכת ניתוב לפי אזור המגורים וכן Call Center שיאפשר זמינות 24 שעות גם לאחר שעות הפעילות של המוקד. הקמפיין נועד לקדם את המכירות בעונת החורף שתחילתה בחודש נובמבר וסופה בחודש מרץ.



מהחברה נמסר הבוקר כי הקמפיין משלב בין מדיה טלוויזיונית, באמצעות שקופית חסות בערוץ 10 במהדורת החדשות, ובתכנית הבוקר, מודעות פרסום במקומוני רשת ידיעות תקשורת ומדיה אינטרנטית באמצעות באנרים שיובילו את הצרכנים לאתר ייעודי לביצוע הזמנות באמצעות האינטרנט.



עוד נמסר כי מלבד האפשרות לבצע הזמנות דרך האינטרנט תציע החברה, במהלך שיווקי אינטרנטי, להוריד שומר מסך של אח בוערת – ליצירת אווירת חורף חם ונעים.



הקמפיין בהפקה של משרד הפרסום מקאן אריקסון. על קמפיין האינטרנט תופקד חברת האינטראקטיב של מקאן, מקאן דגיטל. הקמפיין יעלה בהשקעה של כמיליון ₪.


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)