פיליפס AVENT בקמפיין פרסום

פיליפס וחברת כמיפל בע"מ יבואנית ומשווקת AVENT בישראל, יוצאות בקמפיין למותג פיליפס AVENT המשלב פרסומות טלוויזיה, פעילות באינטרנט, פרסום בנקודת המכירה ויחסי ציבור בהשקעה של למעלה ממיליון שקלים. הקמפיין ישלב פרסומות וחסויות בערוצים 2 – 10ו- 24, אינטרנט, תוכן שיווקי ויחסי ציבור – ויבוצע ע"י משרד הפרסום Think Design ו ע"י גיתם פורטר נובלי.



הקמפיין מציג מחקר חדש המוכיח כי תינוקות שניזונו בבקבוקי פיליפס AVENT בעל פטמת השסתום הייחודית היו רגועים יותר במשך זמן מובהק בהשוואה לתינוקות שהוזנו מבקבוק מתחרה אחר, ההבדל בין הקבוצות היה גדול עוד יותר בשעות הלילה.



המחקר מוכיח קלינית רפואית ש
השימוש בבקבוקי פיליפס-AVENT מפחית בצורה משמעותית את תופעת הגזים אצל תינוקות מכאן התינוקות רגועים יותר ואז ההורים רגועים יותר.



בנוסף הקמפיין חושף לראשונה את הבקבוק החדש מבית פיליפס AVENT בקבוק GOLD ללא ביספינול A



סיסמת הקמפיין "אוונט וכולם רגועים" הינה המסר המרכזי התומך במותג ובכל מוצריו.



זהו הקמפיין הראשון של המותג פיליפס AVENT בישראל. בשנת 2006 חברת פיליפס המובילה בתחומי הבריאות, טכנולוגיה וסגנון חיים ותאורה, רכשה את AVENT. יחד פיליפס ו-AVENT מפתחות ומייצרות פתרונות חדשניים לשיפור איכות החיים של תינוקות, ילדים קטנים וכמובן להורים.



אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)