פלטפורמת החנות הוירטואלית של נטפרוטק תספק ממשק מלא ל"לייק" של פייסבוק

חברת נטפרוטק, מפתחת מובילה של פתרונות שיווק ומכירות לאינטרנט, הכריזה כי שילבה בכל החנויות הוירטואליות של לקוחותיה ממשק מלא לכפתור ה"לייק" של פייסבוק. כפתור ה"לייק" יאפשר לגולשים בחנויות הוירטואליות לשתף את חבריהם אודות רכישות שביצעו, מוצרים מעניינים או מבצעים בהם הם נתקלים במהלך הרכישה המקוונת. היכולת החדשה תספק ללקוחות פלטפורמת ה- Net.Shop אפשרויות שיווק חדשות והגברה משמעותית של הנוכחות ברשת החברתית בה חברים רשומים 2.5 מיליון ישראלים.



במקביל ליכולת לשתף אודות מוצרים מהאתר, נטפרוטק גם מגבירה את הסטטיסטיקה הניתנת ללקוחותיה באמצעות דוחות חדשים אודות הפעילות ברשתות החברתיות. באמצעות הדוחות יכולים בעלי החנויות הוירטואליות לזהות עבור אילו מוצרים נוצרה פעילות ברשת החברתית, לגבי אילו מוצרים גולשים המליצו, ובאילו אפיקים נוספים התפרסמו המוצרים. באמצעות הידע החדש, יכולים בעלי החנויות להתאים את האתרים בצורה טובה יותר לטעמי הגולשים.



"מאזן הכוחות באינטרנט משתנה", אמר ניר מילמן, סמנכ"ל נטפרוטק. "אם עד היום גוגל הייתה הזירה העיקרית להגיע ללקוחות חדשים, כעת הרשתות החברתיות הופכות לאפיק תקשורת חזק באותה מידה. היכולות החדשות שהטמענו, הופכות את האתרים לחלק מרשת חברתית גלובלית ומייצרות קשר ישיר למיליוני הגולשים ברשת".

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)