פסטיבל שירי הילדים 2009 יוצאים בקמפיין פרסומי נרחב בשיתוף עם "רשת"

פסטיבל שירי הילדים" הנוסטלגי, אשר חוגג 40 שנה , יוצא בקמפיין פרסומי נרחב בשיתוף זכיינית ערוץ 2, "רשת" . היקף ההשקעה נאמד בכ-2 מליון ₪



במסגרת הקמפיין, יעלו קדימונים בטלוויזיה ובאתר, אשר יזמינו ילדים להשתתף באודישנים לפסטיבל שירי הילדים , כאשר תהיה מעורבת מלאה של רשת בניהול האודישנים.



בנוסף , רשת "סופר-פארם" תיתן חסות ראשית לפסטיבל, במסגרתה ייעלה מסע פרסום של "פרוקטר אנד גמבל" בארץ המציע ללקוחות "לייף סטייל" הנחה מיוחדת בקניית כרטיסים לפסטיבל.



בפסטיבל שירי הילדים ישתתפו השנה: קובי פרץ, דנה פרידר, ציפי שביט, חני נחמיאס, טל מוסרי, דון לוני גבאי, יגאל בשן, משה דץ, דפנה דקל, אור מאיר, חובי סטאר ואורחת כבוד מיוחדת: לילך גליקסמן, אשר בצעה את השיר פסטי במקור.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)