פרומרקט מעצבת את חנויות הקונספט החדשות של דינמיקה סלולר

כחלק ממהלך המיתוג מחדש של רשת דינמיקה וביחד עם השקת אסטרטגיית השיווק החדשה שלה, "המותאמת לצרכי הלקוחות ומבליטה את השירות המהיר והחדשני של הרשת", נבחרה קבוצת פרומרקט להוביל את עיצוב החנויות והדוכנים של הרשת.



המהלך השיווקי החדש של הרשת, שכלל בין היתר שינויים במערכי השירות (עם שימת דגש על המהירות), תהליך ארגוני כולל להטמעת תפיסת הלקוח וערכי המותג החדשים ושפה פרסומית חדשה, לווה בעיצוב חזותי חדש לכלל סניפי הרשת. עיצוב, שעל פי החברה, "מביא לידי ביטוי את מטרות המהלך המיתוגי החדש: דינמיות, שירות מהיר וחדשנות".



קבוצת פרומרקט הובילה את החלק העיצובי של המהלך ואף ניהלה את צוות האדריכלים והמעצבים אשר הובילו אותו. מהחברה נמסר כי את העיצוב החדש ניתן כבר לראות בחנות הקונספט הראשונה, מתוך 20 המתוכננות, שנפתחה החודש בקניון איילון.



לתכנון החנות נבחר סטודיו K2.

אולי יעניין אותך

דורון אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)