פרופסור מל רוזנברג מגויס לקמפיין אורביטול

'אורביטול' מחברת קוסמופארם, יצרנית ומשווקת מוצרים להיגיינת הפה, עולה בקמפיין טלוויזיה לסדרת אורביטול טריפל אקשן, באמצעות דרורי שלומי שקד. לראשונה בישראל, פרופסור מל רוזנברג, מומחה לריח פה, מי שאחראי לפרסומים מדעיים רבים בתחום ואף היה שותף פעיל בפיתוח מוצרי הסדרה, יוביל את הקמפיין. הקמפיין ילווה בסיסמא: "תרגישו חופשי לפתוח את הפה" והוא בהשקעה כוללת של 2 מיליון ₪.



פרופסור מל רוזנברג, פרופ' למיקרוביולוגיה, מומחה בעל שם עולמי לריח פה , בעל מינוי אקדמי של כבוד מאוניברסיטאות באירופה ובארה"ב ידוע כמי שעומד מאחורי פיתוח פטנטים בתחום ריח פה. שניים מהפטנטים אימצה חברת קוסמופארם בסדרת אורביטול טריפל אקשן.



הקמפיין החדש כולל את מוצרי סדרת אורביטול טריפל אקשן, משחת שיניים ומי פה, המובילים בפתרון לבעיית ריח פה. הקמפיין כולל שלושה סרטונים: סרטון למשחת השיניים, המציג צעירה חוזרת הביתה, מנסה לנשק את כלבתה האהובה וזו נרתעת ממנה בגלל ריח רע מפיה ושני סרטונים למי פה שמתוכם ג'ינגל אחד מוסיקלי וקליט, המראה את הפרופסור מל רוזנברג, ליד פסנתר כנף לבן, שר ומנגן ומסביר לגיבורת הפרסומת, איך להשתמש בתכשיר. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום "דרורי שלומי שקד" יעלה תחילה בטלוויזיה ויגובה גם בחסויות, מודעות ופעילות אינטרנט.



לדברי רונית בר נתן, מנהלת תחום הבריאות בחברת קוסמופאר, הבחירה בפרופסור מל רוזנברג כפרזנטור, נעשתה בשל היותו דמות מקצועית, מוזיקאלית ומשעשעת כאחד, אשר מייצרת הן עניין והן אמינות בקרב קהל היעד.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)