'אורביטול' מחברת קוסמופארם, יצרנית ומשווקת מוצרים להיגיינת הפה, עולה בקמפיין טלוויזיה לסדרת אורביטול טריפל אקשן, באמצעות דרורי שלומי שקד. לראשונה בישראל, פרופסור מל רוזנברג, מומחה לריח פה, מי שאחראי לפרסומים מדעיים רבים בתחום ואף היה שותף פעיל בפיתוח מוצרי הסדרה, יוביל את הקמפיין. הקמפיין ילווה בסיסמא: "תרגישו חופשי לפתוח את הפה" והוא בהשקעה כוללת של 2 מיליון ₪.
פרופסור מל רוזנברג, פרופ' למיקרוביולוגיה, מומחה בעל שם עולמי לריח פה , בעל מינוי אקדמי של כבוד מאוניברסיטאות באירופה ובארה"ב ידוע כמי שעומד מאחורי פיתוח פטנטים בתחום ריח פה. שניים מהפטנטים אימצה חברת קוסמופארם בסדרת אורביטול טריפל אקשן.
הקמפיין החדש כולל את מוצרי סדרת אורביטול טריפל אקשן, משחת שיניים ומי פה, המובילים בפתרון לבעיית ריח פה. הקמפיין כולל שלושה סרטונים: סרטון למשחת השיניים, המציג צעירה חוזרת הביתה, מנסה לנשק את כלבתה האהובה וזו נרתעת ממנה בגלל ריח רע מפיה ושני סרטונים למי פה שמתוכם ג'ינגל אחד מוסיקלי וקליט, המראה את הפרופסור מל רוזנברג, ליד פסנתר כנף לבן, שר ומנגן ומסביר לגיבורת הפרסומת, איך להשתמש בתכשיר. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום "דרורי שלומי שקד" יעלה תחילה בטלוויזיה ויגובה גם בחסויות, מודעות ופעילות אינטרנט.
לדברי רונית בר נתן, מנהלת תחום הבריאות בחברת קוסמופאר, הבחירה בפרופסור מל רוזנברג כפרזנטור, נעשתה בשל היותו דמות מקצועית, מוזיקאלית ומשעשעת כאחד, אשר מייצרת הן עניין והן אמינות בקרב קהל היעד.