טייד, מותג הכביסה ממשיך בפעילותו תוך מתן דגש על חיזוק הקשר הרגשי בקרב בני המשפחה. המותג יוצא בפעילות שיווקית רחבת היקף אשר תקרא לילדים לבחור ולהמליץ על האימא שלהם כ- "סופר אימא" הישראלית, שתוכתר בשיאה של הפעילות, ביום האם, ה- 28 בפברואר 2006.
את הפעילות השיווקית, ילווה קמפיין טלויזיה, עיתונות ואינטרנט נרחב, ע"י משרד הפרסום גלר נסיס וכן פעילות קד"מ ענפה, פעילות בנקודות המכירה, קמפיין יחסי ציבור ופעילות בבתי ספר בפריסה ארצית.
דניאל שבתאי, מנהל תחום הכביסה בפרוקטר אנד גמבל בישראל : " מותג טייד בעולם הינו סמל המשפחתיות וגם אנו בטייד ישראל ממשיכים בפעילות לחיזוק הקשר בין בני המשפחה. בדומה לפעילות עבר שלנו, שהתמקדה ביום האם, בה חילקנו לילדים, פרחים לבנים כדי שיעניקו אותם לאימם כמתנת יום האם. הפעילות הנוכחית תתמקד גם היא בערכים אמוציונאליים ובנתינה מבלי להתייחס לטכנולוגיה או לאיכויות ומהות המוצר- פעילות יוצאת דופן ולא מקובלת בשוק אבקות הכביסה".