פרוקטר אנד גמבל יוצאת בקמפיין בקמפיין TV חדש למותג Head & Shoulders

פרוקטר אנד גמבל, יצרנית המותג Head & Shoulders עולה בימים אלה בקמפיין TV חדש תחת הסלוגן: הסירו דאגה מראשכם.



הקמפיין החדש ימשיך את הקו המדגיש את היתרונות שבמוצרי הד אנד שולדרס המבצעים את הפעולה המשולשת: הסרת עד 100% מהקשקשים, טיפול נקודתי במכלול בעיות בקרקפת.



הקמפיין באמצעות "באומן בר רבנאי" ,עולה לאוויר בימים אלה וימשך במהלך חודש נובמבר 2007.


הד אנד שולדרס, מותג השמפו הנמכר ביותר בישראל נוקט באסטרטגיה שיווקית שבמרכזה מסר "טיפוח השיער" המדגיש את היתרונות הקוסמטיים של המותג, בנוסף ליעילותו המוכחת בטיפול ומניעת קשקשים.



שוק השמפו בישראל מגלגל מחזור שנתי של כ – 174,203 מיליון ש"ח (על פי נתוני נילסן- September 2007). נתח השוק של שמפו נגד קשקשים מכלל שוק השמפו, הינו 29.3% נתח זה מגלגל מחזור כספי של 51,070 מיליון ש"ח.



שמפו הד אנד שולדרס מוביל את שוק השמפו נגד הקשקשים עם נתח שוק של 74%.


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל