פרוקטר אנד גמבל יוצאת בקמפיין פרסום לרגל השקת בושם חדש לגבר מבית הוגו בוס: Boss Selection, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי GREY ובכיכובו של שחקן הקולנוע תומאס קרטשמאן. Boss Selection, הבושם מבית בוס פונה לגבר בשל, נחוש ובעל חזון. הבושם מסמל את הגבר המודרני והמצליחן הרוצה להותיר את חותמו ואת הניחוח שלו בכל אשר ילך, מעבר להצלחתו החומרית.
הקמפיין שיעלה לאוויר בתאריך 8 ליוני כולל קמפיין טלוויזיה, עיתונות ואינטרנט.
מסע הפרסום מספר על הגבר של Boss Selection המותיר את חותמו, שאותו מסמל צל ענקי. הבימאי, אריק איפרגן, יצר סט של יריעות מתכתיות מפוסלות ויפהפיות המזכירות את הבניינים של פרנק גרי זהו מקום של ארכיטקטורה מרהיבה המסמל את השאפתנות. שחקן הקולנוע תומאס קרטשמאן צועד ליעדו כשהוא לבוש בחליפה כחולה כהה ומחויטת של Boss Selection עם חולצה לבנה. אופן הליכתו ממחיש לנו שזהו גבר מלא חיים. הצל שלו מרחף על פני המתכת במקביל לצעדיו, הוא ממשיך ללכת והצל נותר מאחוריו כדי להמחיש לנו שזהו גבר המותיר מאחוריו חותם, גם אם הוא נוזלי ומיסטי כמו צל.