פריגו בקמפיין חדש לאגיסטן אלוורה

חברת התרופות פריגו ישראל תעלה היום (7.7) בקמפיין פרסום לתכשיר "אגיסטן אלוורה", המיועד לטיפול בפטריות ובשפשפות. הקמפיין, שיעלה תחת הסלוגן "מגרד לך? אגיסטן אלוורה ושהפטריות יירגעו", יכלול פעילות באינטרנט באמצעות משרד הפרסום לעומק התודעה וקמפיין שילוט אוטובוסים כלל ארצי באמצעות גליקמן נטלר סמסונוב. הקמפיין יעלה למשך כ-3 שבועות וילווה בפעילות במדיה חברתית בתקציב של כמיליון שקל.


לדברי איילת בן דרור, מנהלת מותג אגיסטן בחברת פריגו ישראל: "במהלך חודשי הקיץ החמים עולה שכיחות פטרת הרגליים והשפשפות בשל החום, הזיעה והלחות. בהתאם, בחודשים אלו אנו עדים לעליה של 20%-30% במכירת התכשירים האנטי-פיטרייתים המטפלים בבעיה. אגיסטן אלוורה הינו מחלוצי מהפכת תרופות ה-OTC, שהחלה לפני 5 שנים בשוק הישראלי, במסגרתה תרופות ללא מרשם אושרו לשיווק בשרות עצמי מחוץ לדלפקי הרוקח".


במסגרת הקמפיין יוצע לגולשים להשתמש באפליקציית פייסבוק נושאת פרסים שבמסגרתה הם יוכלו לספר לחבריהם ברשתות החברתיות מה "מגרד" ומציק להם בכל תחומי החיים: פוליטיקה, ספורט, זוגיות, חברים, עבודה ועוד.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)