פרימור יוצאת בקמפיין בהיקף 4 מיליון ש"ח

חברת "גניר", יצרנית המיצים והנקטרים במותג "פרימור", תצא במהלך ספטמבר בקמפיין פרסום רחב היקף, לרגל השקת סדרת מיצים חדשה מתוצרתה. המיצים ישווקו בבקבוקי PET בשני גדלים – בקבוק אישי של 400 מ"ל ו- 1 ליטר.



היקף תקציב מסע הפרסום נאמד בכ- 4 מיליון ₪ ונערך באמצעות משרדי הפרסום יהושע/TBWA ו- NEXT-IN. הקמפיין יכלול שילוט חוצות, חסויות בטלויזיה ופעילות אינטרנט ענפה. פעילות קד"מ תתמקד בנקודות המכירה בסניפי רשתות השיווק וחנויות הנוחות.


לדברי יורם אפרתי, מנהל השוק המקומי ב"גניר", "סדרת "100% מיץ" מביאה חדשנות מוצרית שלא נראתה מזה זמן רב על מדף המשקאות. הסדרה פותחה מתוך רצון להביא לצרכן משקה בטעם חדש ובדגש על רעננות, כיף והנאה. מתוך כך, יצאנו מחשיבה מסורתית של התפוז ויתר פירות ההדר ופיתחנו טעמים חדשים, מבלי לוותר על איכות, בריאות וטעם שמזוהים עם מותג פרימור".


מפעל גניר (גן שמואל מזון) נחנך לראשונה בשנת 1979 בבעלות משותפת של הקיבוצים גת ובית ניר , ליד קרית גת. בשנת 2002 נכנסה מחלבת יוטבתה מקבוצת שטראוס כשותפה ב- 20%. בינואר 2007 התאחדה הקבוצה עם גן שמואל מזון בע"מ והפכה למפעל סחיטת הפרי הגדול בישראל. רוב התוצרת, כ-80% שהם חומרי גלם לתעשיית המשקאות בעולם מיוצאת וכ-20% מהמוצרים לשוק הישראלי. בשני המפעלים מועסקים אנשי הקיבוצים ותושבי האזור.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)