מדיה פרסומית חדשה באתרי תוכן המאפשרת למפרסם לקבוע כמה תעלה לו הפרסומת, איפה היא תמוקם ומי יחשף אליה.
לשיטת הפרסום החדשה אחראית חברת Chart (www.chart.co.il).
התהליך הוא קל , אינו מצריך עבודה מול משרדי פרסום או מול ספקים אחרים, אלא נעשה באמצעות הרשמה פשוטה דרך אתר האינטרנט של החברה:ראשית,הלקוח מחליט על תקציב הפרסום.
לאחר מכן הוא בוחר את האתרים שבהם הוא רוצה לפרסם: הארץ, The Marker, Allmarketing, מיתוס ואתרים נוספים הפונים לקהלי יעד ספציפים. באתר התוכן שבחר הוא מחליט על המיקום המדויק של הפרסומת שלו לפי נושא: כלכלה, תרבות, ספורט וכו'.
בנוסף מתמחר המפרסם את העלות שהוא מקציב לכל הקלקה, למשל 1ש"ח או פחות – העלות הזאת תקבע את מקום הפרסום שלו. ככל שתקציב ההקלקה יהיה גבוה יותר, מקומו יהיה גבוה יותר ביחס לפרסומות האחרות באותו אתר.
המערכת של Chart מאפשרת ללקוח לראות את המפרסמים האחרים באותו אתר ואת הסכומים שהם הקציבו לכל הקלקה, ועל סמך נתונים אלה להחליט מה תהיה עלות ההקלקה על הפרסומת שלו. תהליך הפרסום שקוף לחלוטין והשליטה המלאה נמצאת בידי הלקוח המפרסם.
הקמפיין מנוהל על ידי הלקוח, הוא יכול לשנות את נוסח הפרסומת, את תקציב ההקלקה, ואת מיקומה בכל רגע נתון, והשינויים יבוצעו מיידית. היתרון הבולט של המדיה החדשה הוא שהמפרסם מחוייב בתשלום רק לפי הקלקות. לא הקליקו, לא שילמת.
הפתרון של Chart חוסך גם את עלויות עיצוב מודעת פרסומת. מדובר במודעות טקסט המשולבות בעמודי כתבות התוכן. את ניסוח המודעה קובע הלקוח והוא גם זה שיכול לשנות אותה לפי מידת הצלחתה.
לדברי מנכ"ל החברה, ירון סיני, "מהיום, גם עסקים בינונים וקטנים יכולים להרשות לעצמם פרסום באתרים הגדולים ובאתרי נישה בתקציב פרסום מינימלי המבטיח תוצאות".
הפרסום הוא מיידי. נכנסים לאתר www.chart.co.il נרשמים ומיד מתפרסמים. הפרסומת עולה לאוויר באתר שנבחר ברגע שתהליך ההרשמה הסתיים והוזנו כל הנתונים הדרושים להפעלת הפרסומת.