קבוצת "רשפים" מהמובילות בייצור דלתות יוצאת בימים אלה במהלך אסטרטגי רחב היקף ויוצאת לראשונה בקמפיין בהיקף השקעה של 4 מיליון שקל .
משרד הפרסום שנבחר להוביל את המהלך הוא פובליסיס גלר נסיס.
הקמפיין יעלה השבוע, סיסמת הקמפיין "דלתות רשפים, כניסה בלתי נשכחת", הקמפיין כולל תשדירים בערוץ 2, 10 ,9 ומודעות פרסומת בעיתונות המקצועית והארצית. בנוסף,החברה השיקה את אתר האינטרנט שלה בו ניתן להתרשם מקו המוצרים החדש ולהיחשף אל רעיונות חדשים בתחום.
לדברי רפי סלהוב, בעלים ומנכ"ל קבוצת "רשפים":" המודעות של הצרכן הישראלי לדלתות כניסה בטיחותיות,מעוצבות ואיכותיות הולכת וגוברת. דלת הכניסה מהווה את כרטיס הביקור בפני הנכנסים. השינויים בתעשייה זו והטרנדים בתחום זה בעולם, יצרו עבור "רשפים" הזדמנות לחדור לשוק הבנייה העצמאית, להגדיל את ההיצע ללקוח ולהביא אל השוק, מוצר איכותי, ייחודי ומבטיח וליצור כניסה בלתי נשכחת, בכל פעם מחדש"
לדבריו :"לאחרונה נכנסה "רשפים" למגזר הפרטי צעד שהינו המשך טבעי למהלכי החברה. עולם הדלתות הוא עולם דינאמי, יצירתי ותחרותי. הדלתות אמורות מצד אחד לספק ביטחון מרבי לשוהים בבית ומצד אחר, להיות המילה האחרונה בתחום העיצוב והאיכות. "