קבוצת הרכב קל אוטו, קבוצת הרכב החמישית בגודלה בישראל, עולה לראשונה בקמפיין טלוויזיוני, עם ה- CAR SALE של ישראל. אירוע מכירת רכב מיוחד, ל- 3 ימים בלבד, במסגרתו מוצעים למכירה מאות כלי רכב מכל הסוגים והדגמים, במחירי "סוף עונה".
הקמפיין הפרסומי, בהיקף של למעלה ממיליון וחצי ₪ ובהפקת משרד הפרסום JWT ישראל, יעלה בערוצי הטלוויזיה המסחריים –ערוץ 2 ,ערוץ 10, ובמקביל בתחנות הרדיו של קול ישראל וברדיו האזורי בפריסה ארצית. הקמפיין יעלה גם בשילוט חוצות (מכוונים, בילבורדים) באזור המרכז, ובאתרי אינטרנט נבחרים, למגזר הכללי והרוסי.
הקמפיין ידגיש את ההזדמנות חסרת התקדים לרכוש בשלושת ימי ה- CAR SALE, בסניפי קל אוטו ברחבי הארץ, רכבים יד שנייה שיימכרו "במחירים נמוכים ובתנאים מיוחדים", הכוללים אחריות מורחבת, רכב חלופי, התחייבות לרכישה חוזרת וביטוח במחירים מיוחדים.
קריאייטיב: קל אוטו מציגה – ה- CAR SALE של ישראל. אירוע מכירות שאסור לפספס. תמהר לפני שלא ישאר.