קבוצת טלכלל מרחיבה את פעילות התוכן הסלולרי במזרח אירופה

חברת מדיה מרקט, ספקית התוכן הסלולרי למגזרים מקבוצת טלכלל, הקימה פעילות תוכן סלולרי באסטוניה והשלימה את אחיזתה במדינות הבלטיות. הפעילות באסטוניה צפויה להניב לחברה הכנסות של כ-2 מיליון דולר בשנה.



הפעילות במדינות הבלטיות מצטרפת לפעילות עשירה של החברה בייצור תוכן סלולרי במדינות לטביה, ליטא, גרמניה, אסטוניה וארגנטינה. פעילות התוכן הסלולרי למגזרים, של מדיה מרקט מקבוצת טלכלל, צפויה להניב הכנסות של כ-7 מיליון דולר בשנת 2008.



בשנת 2009 צופה טלכלל הכנסות של כ-15 מיליון דולר מפעילות מדיה מרקט בלבד, לאור ההתפתחות המואצת של תחום זה במדינות המתפתחות וכן על רקע חדירה צפויה למדינות נוספות. חברת מדיה מרקט פועלת עתה לכניסה לשווקים חדשים בהם צ'כיה, סלובקיה, סרביה, קרואטיה והונגריה.



"שוק התוכן למגזרים הוא תחום צומח בצורה משמעותית בענף התוכן הסלולרי", אומר יואב בן יקר, מנכ"ל קבוצת טלכלל והוסיף כי, שוק הסלולר במזרח אירופה צומח בקצבים גבוהים והדרישה לשירותי תוכן מתקדמים, המפולחים על פי קהל היעד, עולה אף היא. "כיום, מדיה מרקט, הפכה לשחקנית המובילה בתוכן הסלולרי במדינות הבלטיות. החברה מפתחת מוצרי תוכן ייעודיים למדינות אלה המפולחים על פי חתך תרבותי ותחומי עניין", הדגיש בן יקר.



יואב בן יקר מוסיף כי מאז רכישת מדיה מרקט בתחילת שנת 2007, צמח נתח פעילות החברה בשיעור ניכר. "הפניה למגזרים השונים, תוך הספקת תוכן ממוקד ורלוונטי לקהל היעד, צובר תאוצה במקומות רבים בעולם וטלכלל היא היום החברה המובילה בתחום זה במדינות מזרח אירופה. פעילות זו הינה אסטרטגית לחברה והיא צפויה לצמוח בשיעורים גבוהים גם בשנים הקרובות".

אולי יעניין אותך

אביבי מטבחים מתחם בני ברק צילום אמיר אליסיאן
IMG-20240414-WA0023
ליאור לייבל מנהל מרחב צפון אלדר משכנתאות קרדיט אוהד עשור
קבוצת SQLink מגייסת עובדים חדשים ומשיקה קמפיין חבר מביא חבר (1)
הדמייה קפה קפה טרמינל 3 נמל התעופה בן גוריון
Roy Fridman headshot_C2A

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)