קבוצת סלקום מבססת את נטוויז'ן כמותג השירותים הביתיים בקבוצה

נטוויז'ן וסלקום התמזגו בסוף שנת 2011 לקבוצת תקשורת שמציעה מכלול פתרונות תקשורת ללקוח הפרטי והעסקי. מס' חודשים לאחר המיזוג, השיקה הקבוצה את "סלקום טוטאל" מוצר דגל שזכה להצלחה גדולה כאשר במהלך ארבעה חודשים גייסה הקבוצה לתוכנית 100 אלף לקוחות. סלקום טוטאל הינו מוצר מוביל בתחרות בשוק התקשורת ומציע חבילת תקשורת משולבת, שכוללת לא רק את הקווים הסלולריים אלא גם את התקשורת הביתית לרבות אינטרנט וקו טלפון ביתי, בחשבון אחד, שירות אחד ובמחיר אחד, ומאחר ומהווה מענה מושלם לכל צרכי המשפחה, הפך סלקום טוטאל לתוכנית המועדפת על משפחות.



מאחר והתקשורת הביתית הפכה לחלק אינטגרלי משירותי קבוצת סלקום, הוחלט להשקיע בחיזוק מובילותו של המותג נטוויז'ן ולבסס אותו כמותג השירותים הביתיים של הקבוצה – אינטרנט, שיחות לחו"ל וקו טלפון ביתי.


מעבר לשירותים מתקדמים ותמיכה טכנית – תחום שהחברה מובילה בו, יוצאת נטוויז'ן במהלך לחיזוק מעמדה המוביל בשוק ביצירת ערך ללקוח בחווית שירות אחרת, כוללת ומבודלת שתיתן לו ערך מוסף כלקוח החברה.



במהלך השנה הקרובה תבדל נטוויז'ן את פעילותה הן בהשקת מגוון מוצרי שירות חדשניים שעונים לצורכי הלקוחות והן בהובלת קונספט של "חווית שירות אחרת" במסגרתו תלווה את לקוחותיה מול כל נותני השירות המשיקים לתהליך השירות ותהיה לצידם בהתנהלות מול כל הגורמים המעורבים עד אשר יהיו שבעי רצון (חברות התשתית, טכנאי המחשבים, מארח האתר, מתקיני הראוטר וכו'). הליווי הצמוד, האישי ומתן שירות כולל ב"תחנת עצירה אחת" יעניק ללקוחות חווית שירות איכותית ומלאה.



המהלך שימשך בכל 2013 יחל היום בקמפיין פרסומי של נטוויז'ן תחת הסיסמא "נטוויז'ן. מאמינים בשירות" – כתפיסת עולם ששמה את הלקוח במרכז.



שירות וחיבוריות תמידית הם צרכים אמיתיים של לקוחות בעולם האינטרנט המודרני, הלקוח היום מחובר כל הזמן לעבודה ולצרכים פרטים וחברתיים, ולכן הוא רוצה את האינטרנט שלו זמין, מחובר ועובד כל הזמן. ביסוס נטוויז'ן כמותג השירותים הביתיים בקבוצה יאפשר ללקוחות להיות מחוברים און ליין, כל הזמן – באמצעות מגוון מוצרים שירותיים ופתרונות מעשיים ומידיים בכל גזרות השירותים שמעניקה החברה – טלפון קווי, אינטרנט ושיחות לחו"ל.


זהו המהלך הראשון מאז המיזוג ששם במרכז את האינטרנט והשירותים הביתיים של הקבוצה כתחום פעילות עצמאי, ישיר ובלתי תלוי בשירותים המתממשקים לעולם הסלולרי דרך סלקום. המהלך בא לתת ללקוחות פתרונות תקשורת ביתיים ונייחים גם כאשר הם אינם משלבים את כל מוצרי הקבוצה.



יוני סבג סמנכ"ל שיווק קבוצת סלקום: "ריבוי הממשקים והמסכים הופך את החיבוריות לאינטרנט ואת השירות האיכותי והמקצועי לצורך מכריע עבור הלקוחות. כחברה עם מערך השירות המתקדם ביותר, החלטנו להשקיע בחיזוק מובילותו של המותג נטוויז'ן ולבסס אותו כמותג השירותים הביתיים של הקבוצה. החלטנו לקחת את שביעות רצון הלקוחות מהשירות ומהתמיכה הטכנית של נטוויז'ן צעד אחד קדימה ולהעניק להם חווית שירות אחרת ומבודלת ממה שמוצע כיום בשוק, כאשר החברה תבדל את פעילותה במוצרי שירות חדשניים במהלך השנה הקרובה."

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)