קבוצת פאי מהגדולות בתחום שוק ההון בישראל, יוצאת בקמפיין השקה לחברת "pibreed" – תוכנית הכשרה לסוחרי מעו"ף. הקמפיין כולל באנרים באתרי האינטרנט, מודעות בעיתונות הכלכלית דיוור לקהלי יעד ספציפיים,בהשקעה של כ – 600,000 $ באמצעות משרד הפרסום בלומנקראנץ ושות', תחת הסלוגן: "Start a New Life" .
אורן גביש, מנכ"ל חברת pibreed:"הקמפיין הפרסומי מלווה בלוגו חדש אשר במרכזו עומד עץ. בחירה זו נבעה מהפסוק בתהילים: "והיה כעץ שתול על פלגי מים אשר פריו יתן בעיתו וכל אשר יעשה יצליח". העץ משקף את חזון תוכנית הכשרה pibreed, למידה, צמיחה, שגשוג והצלחה".
בהקמת תוכנית ההכשרה pibreed, הושקעו כ – 2 מיליון דולר. השקעה זו כוללת את הפיתוח הטכנולוגי החדיש- תוכנת סימולציית המסחר של pibreed, גיוס כח אדם: מנהלים יזמים, חוקרים ועוד, מרצים וסוחרי מעו"ף מקבוצת פאי ופעילות פרסום, שיווק והחדרה.