קבוצת ר.ד.א המשווקת מוצרי תינוקות, פעוטות וילדים, יוצאת בקמפיין בהשקעה של מיליון ₪.
הקמפיין שעולה באמצעות פרסום " ברלזון רן לוי" יתמקד בעגלות של המותג האיטלקי Cam שהקולקציה החדשה שלו הושקה לאחרונה במלואה בישראל. הקמפיין עולה תחת הסלוגן to Italy" "Wellcamבעיתונות ארצית, שלטי חוצות ורדיו.
אייל אייבינדר הבעלים של קבוצת ר.ד.א מסביר כי: "בשל הביקוש למותגי פרימיום בתחום התינוקות בכלל ובתחום העגלות בפרט שעלה בשנתיים האחרונות בעשרות אחוזים, העלאת המודעות של הצרכן לאיכויות המותג באמצעות קמפיין נרחב, הכרחית."
לדבריו: "הקמפיין מתמקד בעגלות, ליבת הפעילות של המותג, מאחר ומדובר במוצרי הדגל של Cam וכן מסקרים שעשינו עלה כי קניית העגלה מהווה את הצעד המשמעותי ביותר עבור ההורים שבדרך."
קבוצת ר.ד.א. פעילה כ – 25 שנים בשוק התינוקות בישראל. הקבוצה מגלגלת 25 מיליון ₪ בשנה ומשווקת לכל הרשתות והחנויות המתמחות את המותגים האיטלקיים cam ו – neo nato, את מותג ההלבשה לתינוקות First Love ואת המותג easy baby.