קדס קידס פונה להורים בקמפיין חדש שיתמקד בזמן איכות



חברת לירם המשווקת את המותג "קדס קידס" בישראל משיקה בימים אלו את קולקציית סתיו- חורף 2007/8. לרגל השקת הקולקציה החדשה בישראל תצא החברה במסע פרסום וקידום מכירות נרחב שנערך באמצעות משרד הפרסום אופטימום, תחת הקונספט: QUALITY TIME , הכולל שילוט חוצות ,מודעות בעיתונות הכתובה כולל פנייה למגזרים השונים, ג'ינגלים ברדיו ודיוור למועדון הלקוחות.


כמו כן יגובה הקמפיין בפעילות קד"מ בסניפי הרשת ומועדון הלקוחות. סה"כ היקף ההשקעה במסע הפרסום נאמד ב 1.5 מיליון ₪.



את הקמפיין תוביל עופר אורבך נוימן, בת העשר, אשר מובילה את מסע הפרסום זו עונה שנייה ברציפות. עופר היא אחות של הדוגמנית הישראלית הבינלאומית עדי נוימן .



על הסט הצטלמו ילדים דוגמנים נוספים,זו העונה השנייה:דין זילברשטיין, יותם דאובר,מאיה כהן ודניאל רפפורט ושי ברקו-עונה ראשונה.בנוסף, הצטלמו הדוגמנים הבוגרים ג'ני צ'רוואני ומייקל טוצ'י, כהורים.


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל