קוצ'י internet strategy, אשר קיבלו לאחרונה את תקציב השיווק והפרסום באינטרנט של חברת שמרת הזורע, השיקה לקראת חג הפסח את הקמפיין האינטרנטי הראשון של חברת הרהיטים הוותיקה.
הקמפיין, בעלות של כ-120 אלף שקלים, עלה השבוע בפורטל וואלה ובקרוב יעלה גם בפורטלים מובילים אחרים.
מדובר בקמפיין הארדסייל תחת הסלוגן "הנחג", אשר מציג מוצרים לדוגמא של החברה בהנחות משמעותיות של עשרות אחוזים ובאספקה מיידית. מטרת הקמפיין הינה לתת למחירים לדבר ולהפנות את המתעניינים לסניפי הרשת, הפזורים ברחבי הארץ.
כמו כן ניתן להרשם בדף הנחיתה ולקבל עדכונים בזמן אמת על מבצעי הרשת.
המהפכה האינטרנטית של שמרת הזורע החלה לפני כחודשיים, אז השיקו קוצ'י עבור החברה אתר אינטרנט חדש בעלות של כמיליון שקלים.באתר www.shw.co.il ניתן לצפות בהגדלה בכל הרהיטים ולקבל עליהם מידע כמו שרטוטים עם מידות, גוני עץ והצעה למוצרים משלימים. בנוסף מופיעים באתר מאמרים בנושאי עיצוב ודרכים ליצירת התקשרות עם מנהלי הסניפים.