קידום לך תצטיין משיקה שפה פרסומית חדשה


קידום לך תצטיין משיקה שפה פרסומית חדשה בסגנון "מאויר ומחוייך", בהשקעה ל כ-1 מיליון ₪, באמצעות arc אינטראקטיב, מקבוצת arc worldwide.



הקמפיין, שיעלה באתרי האינטרנט ובאתרים ייעודיים כדוגמת יורם ilimudim ו- facebook מזמין את הגולשים לבדוק את נקודת החוזק והחולשה שלהם ומדגיש את העובדה כי בקידום לך תצטיין ניתן ליהנות מתוכנית לימודים המותאמת ליכולות ולצרכיו של כל תלמיד באופן אישי וממוקד.



לדברי קרן זופניק, סמנכ"לית השיווק של "קידום- לך תצטיין": "בחרנו להשיק שפה פרסומית חדשה הומוריסטית וצעירה ולעלות בקמפיין חדש ומבודל כי גם בפסיכומטרי כל אחד חזק וחלש בתחומים שונים ולכן בקידום מתאימים תוכנית לימודים אישית המותאמת לנקודות החוזק והחולשה של כל אחד."




קרדיטים:


משרד פרסום: arc אינטראקטיב


מנכ"ל: תימור גורדון


תקציבאית & מדיה: יהודית מזור


ארט: דוד ביתן


מנהל מותג קידום: חן ברזילי


סמנכ"ל שיווק קידום: קרן זופניק

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל