חברת דגני הבוקר "קלוגס" עולה בקמפיין פרסומי, שנועד לתמוך במותג Special K (ספיישל קיי), ולהחדיר את המסר החדש Love yourself. הקמפיין יבוסס על עקרונות שיסייעו לכל אישה להרגיש טוב עם עצמה.
סכום ההשקעה בקמפיין נאמד בכמיליון ש"ח והסלוגן שילווה אותו הוא: " Special K – Love yourself. ועל גבי אריזות המוצרים.
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום "ליאו ברנט – גלר נסיס", ב-13.11 למשך שבועיים בטלוויזיה (ערוצים 2 , 10, ו-24)
מטרת הקמפיין היא להעביר מסר לנשים שילמדו לאהוב את עצמן, ויפעלו לפי עקרונות שיסייעו בהרגשה הזו. סרטון הפרסומת מדגים נשים בחיי היום יום שמוצאות פנאי לעצמן ולעולמן, בשילוב אכילת Special K, תורמות להרגשתן הטובה.
דגני הבוקר Special K הינם דגנים פריכים עשויים אורז וחיטה מלאה, מסייעים בשמירה על הגזרה, מכילים כמות גדולה של חומצה פולית ומכילים אחוזי שומן נמוכים.