קליל תעשיות, חברת החלונות הגדולה בישראל, עולה בקמפיין פרסום חדש לשנת 2007, אשר יכלול שידורים בטלוויזיה, רדיו, שלטי חוצות ועיתונות ארצית ומקצועית. תקציב הפרסום של החברה עומד על כ-4 מיליון ₪ והוא יופק ע"י משרד הפרסום סיגוואי & סיגוואי. בחודש פברואר עלה לראשונה הקמפיין בתחנות הרדיו ומחודש מאי, יעלה הקמפיין גם בתחנות הטלוויזיה. הסיסמא המובילה את הקמפיין: "קליל, והבית נראה וואו".
קמפיין הרדיו כולל תשדירי רדיו אשר יכוונו אל המותג 'קליל' ויסבירו מדוע כדאי לצרכן לקנות מוצרי 'קליל'. תשדירי הפרסום ברדיו יתמקדו ביתרונות החברה: היתרון הטכנולוגי, יתרון העיצוב, יתרון חומר הגלם הטהור, שמירת איכות הסביבה ותעודת האחריות הכפולה הנמסרת ללקוחות.
קמפיין הטלוויזיה יחל לרוץ בחודש מאי ויתמקד במוצר החדש והייחודי של קליל: ה'מג'יקליל': חלון הזזה, הנפתח באמצעות אותה הידית גם להזזה רגילה וגם לניקוי הזכוכית. מהחברה נמסר כי המוצר הוא למעשה חלון ההזזה היחידי בישראל ובעולם המציע שתי פונקציות במוצר אחד: מחד, מנגנון הזזה ומאידך מנגנון פתיחה לניקוי.
מנכ"ל קליל, אריה (ריצ'י) ריכטמן: "מטרות הקמפיין הן כפולות: לבדל את המותג 'קליל' כפי שהוא-מותג יוקרתי וייחודי המציע מוצרים איכותיים, כדוגמת: חלונות בלגיים איכותיים למשקי הבית הפרטיים וכן לבתי עסק מסחריים. וליצור חשיפה למוצר החדש של החברה: חלון ההזזה ה'מג'יקליל' המהווה פריצת דרך ופטנט עולמי, הנפתח גם לניקוי בעיצוב יוקרתי ומודרני. החידוש בחלון החדש הוא שהוא כולל פתיחה פנימה של כנף ההזזה באמצעות מנגנון ייחודי המיועד לצרכי ניקוי, מבלי הצורך להוציא את כנפי החלון ממסילות החלון, כל אימת שיש צורך בניקוי החלון".
קליל תעשיות סיימה את השנה הרווחית ביותר בתולדותיה עם רווח של 48.6 מיליון ₪ מתוך מחזור מכירות של 244 מיליון. בשנה הקרובה מתכוונת החברה להעמיק חדירתה לשוק מגדלי היוקרה בישראל ולשוק מערכות המיגון מפני הוריקנים בארה"ב.