קמפיין אינטראקטיבי של סמירנוף ישלב אולימפיאדה נושאת פרסים עם משחק הרשת הפופולארי YETI

חובבי סמירנוף אייס צפויים לאתגרים מקוריים במסגרת קמפיין האינטרנט של סמירנוף ICE שיעלה בסוף השבוע הקרוב ויופיע במשך עשרה סופי השבוע של הקיץ בתקציב של כ- 200,000 ש"ח.



חברת IBBLS תעלה באמצעות חברת WEBSENSE-Media קמפיין אינטרנטי למותג סמירנוף ICE תחת חווית ה HAVE AN ICE WEEKEND. במוקד הקמפיין יוזמנו הגולשים להשתתף באולימפיאדת YETI, משחק אינטרנט פופולרי שהזכויות עליו נרכשו ע"י וובסנס מהחברה האוסטרית שמחזיקה את הזכויות. הקמפיין יופיע באתרי YNET, NRG, דה מרקר, MSNו- Layla.



ניסו לרדן, סמנכ"ל השיווק של וובסנס, אשר ביצעה את הקריאטיב ומנהלת את תקציב המדיה של הקמפיין, מוסר ש"הגולשים יתחרו במשחקי ה- YETI ובכל סוף שבוע יוכרז המנצח שיזכה בפרס מתנת סמירנוף אייס. ההשתתפות בתחרות הינה מגיל 18 ומעלה, כחלק ממדיניות השתייה האחראית של IBBLS."



הקמפיין של סמירנוף אייס ילווה בפרסום בעיתונות, פעילות קידום מכירות בחופי ים ובמרכזי בילוי.


אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)