קמפיין אינטרנט מהפכני בטכנולוגיה חדשנית לסרט "מהיר ועצבני 4 "

חברת גלובוס גרופ בחרה בחברת לעומק התודעה המתמחה בפרסום ושיווק לצעירים לפרסום און ליין ויצירת פעילות ייחודית באמצעות טכנולוגיה חדשנית להשקת הסרט "מהיר ועצבני 4" באמצעות מחלקת האינטראקטיב מקבוצת "לעומק התודעה", המתמחה בפרסום ושיווק ממוקד לצעירים בגילאי 18-35.


בקמפיין נעשה שימוש ב 2 קטעי וידאו המשודרים במקביל בשני באנרים שונים כאשר כל וידאו מציג זווית צילום שונה של אותה סיטואציה, בין 2 הבאנרים מתרחש דו שיח ומעבר של דמויות מהסרטון מהבאנר הראשון לסרטון של הבאנר השני.


בסיום הסצנה שני הבאנרים מתאחדים והופכים לבאנר סייט על האתר ללא הפניה למיני סייט אחר.



הקמפיין לסרט "מהיר ועצבני 4", נעשה באמצעות טכנולוגיה המבוססת על טכנולוגיית


ה- RICH MEDIA ועושה שימוש בכלים הבאים:



1. EYECATCHER מקדים



2. סנכרון מלא בין באנרים בוידיאו



3. באנר סייט- הגשת כל התכנים השיווקיים על גבי הבאנר, ללא "זריקת" הגולש החוצה למיני סייט.



4. שידור טריילר באיכות HD על גבי הבאנר סייט.




זהו שימוש ראשון בסוגו בצורה משולבת בין הכלים. הקמפיין מתבצע על ידי "לעומק התודעה" באמצעות טכנולוגיה חדשנית.



לינק להמחשה –
https://www.lhi.co.il/ff4/demo/

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)