קמפיין אינטרנטי ראשון לאייס T של ויסוצקי

חברת ויסוצקי תעלה היום לראשונה בתולדותיה בקמפיין אינטרנט לאייס T. מדובר בקמפיין קייצי שיצרה עבורה חברת האינטראקטיב TBWADIGITAL .



הקמפיין, תחת הסיסמא: The cool side of tea, כולל פרסום באתרים המובילים, כשלחיצה על באנר מובילה למיני-סייט קסום וייחודי בו מוזמנים הגולשים לרקוד עם סיני זקן ונכנסים להגרלה הגדולה לטיסה לסין. בנוסף כולל הקמפיין פעילות של שיווק ופרסום במנועי חיפוש ופעילות תוכן גולשים. הקמפיין מציג את הערכים המזוהים עם מותג התה הקר אייס T: משקה מרענן וטבעי עם יתרונות בריאותיים.



לדברי מנכ"ל TBWADIGITAL גיא מור, טכנולוגיה חדשה וקריאייטיב פורץ דרך מאפשרים לגולשים הנעה לפעולה. הגולש מוקסם מהפעילות האינטרקטיבית ויוצר ממשק על בסיס הבנה והזדהות עם המותג.



בקמפיין הושקעו כ-450 אלף שקל והוא מופיע בוואלה, msn ובאתר קשת.




אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)