קמפיין בהיקף 3 מיליון ללוח גבס של טמבור

במציאות הנדל"נית בה אנו חיים, כאשר מחירי הדירות בישראל הם מהגבוהים בעולם וקצב הבנייה עולה, הגבס הולך ותופס תאוצה כחומר בניה מועדף, שכן הוא עונה על הצורך לבצע שינויים מהירים החוסכים זמן ועבודה, וכמובן – כסף. לכן השיקה טמבור "לוח הכסוף" –לוח גבס שמייצרקיר שקט,תורם להפחתה משמעותית של הרעש,ומונע מעבר רעשים יותר מקיר רגיל".



את ההשקה ילווה לראשונה, קמפיין בהיקף של 3 מיליון ₪ המהווה המשך ישיר לשפה התקשורתית החדשה של טמבור שהושקה השנה.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)