קמפיין בזק למשביר החדש לצרכן וישראכרד

רשת המשביר החדש לצרכן יוצאת במסע פרסום מאסיבי לרגל מבצע משותף עם ישראכרט, במסגרתו כל הרוכש מוצר מקבל את המוצר השני, במתנה. הקמפיין נערך 4 ימים בלבד ונאמד בתקציב של 2 מיליון ₪ באמצעות משרד הפרסום "פוגל אוגלבי".



הקמפיין כולל סרטון פרסומת שישודר בערוץ 2 ובערוץ 10 ומודעות צבע שיפורסמו בעמודי חדשות בעיתונות היומית. כמו כן ישלחו ל- 100 אלף לקוחות של רשת המשביר החדש לצרכן, SMS עם פרטי המבצע, יערך קמפיין אינטרנט שיגיע ללמעלה מ- 2 מיליון צרכנים וכן יקושטו כל סניפי הרשת בכ- 200 אלף כוכבים שיחשפו את המבצע. כמו כן יערך מסע פרסום במגזר הרוסי והערבי.



שירלי פאר, סמנכ"ל השיווק של רשת המשביר החדש לצרכן מסרה כי המבצע עם ישראכרט הוא מהלך אסטרטגי של רשת המשביר החדש לצרכן והוא מתמקד באטרקטיביות המבצע הכולל את כל מחלקות הכלבו ביניהם: מחלקת אופנה, בישום, קוסמטיקה, איפור, כלי בית, טקסטיל ועוד. לדבריה: במדינת ישראל 50% מחזיקים כרטיס אשראי של ישראכרט ואנו צופים ב- 4 ימים בלבד יעד של למעלה מ 35 מיליון ₪ למבצע המשותף עם ישראכרט.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)