קמפיין דיוק אופטיקס עולה בהיקף מיליון ש"ח

מותג המשקפיים SPEX לדיוק אופטיקס עולה בימים אלה עם קמפיין פרסומי חדש באמצעות משרד הפרסום דרורי ארועטי ברמן בהשקעה של כ-1,000,000 ₪. הקמפיין יכלול שילוט בתחנות אוטבוסים, מכוונים, קמפיין דיגיטל בפריסה נרחבת ומודעות בעיתונים.


במודעות מככבת פרזנטורית המותג הדוגמנית שיר אלמליח שגם שותפה ועוזרת בבחירת העיצובים והקולקציות, תחת הסיסמא: UNIQUE YUORSELF


ארז כהן מנכ"ל ובעלים משותף דיוק אופטיקס: " הקמפיין תואם את רוח המותג שנותן פתרון ייחודי ואופנתי בשוק משקפי השמש והראייה. הפרזנטורית שיר אלמליח מופיעה על שלטי החוצות לאחר שהייתה חלק פעיל מבחירת העיצובים, הטרנדים וגיבוש הקולקציה. אנו מאוד מאמינים ברשתות החברתיות ולכן ממקדים הרבה מהפעילות הפרסומית במדיה זו."

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)