קמפיין הרשמה חדש של המרכז האקדמי ויצו חיפה עלה לאוויר

המרכז האקדמי ויצו חיפה השיק בימים אלה את קמפיין הרשמה החדש לקראת שנת הלימודים תשע"ו. על הקמפיין אחראי משרד הפרסום B-WAY DIGITAL והוא ממשיך את הקו הקריאטיבי המצליח של השנתיים האחרונות, אשר נתן במה לעבודות בוגרים.


השנה, כחלק מהתכנון האסטרטגי, הוחלט לפתח את הקמפיין לשלב הבא שלו, באמצעות סרטוני וידיאו בכיכובם של בוגרי ויצו חיפה, העוסקים ומצליחים בתחום בו למדו. את הסרטונים מלווה בלוג, עם הסרטונים והסיפור האישי של כל אחד מהבוגרים.


הקמפיין בהיקף של כ – מליון ₪ יעלה ב: Mass Media , בדיספליי ובסלולר, ברשתות החברתיות, בגוגל וביוטיוב באמצעות באנרים ופרירולים.



הפקה: קבוצת ממש הפקות

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

רחפן עם מצלמת K4 ופונקיות AI. מחיר 999 שקלים
סאבו טיילור דיאב - צילום אלה פאוסט
OYSHO CASATERRA YOGA PH PR (7) (Custom)