קמפיין וואו חדש לתמנון

רשת 'תמנון' מחליטה לוותר על פנים מוכרות, ובמקום זה לסמוך על הרציונל של הצרכן, שיודע לזהות מתי הוא מקבל ערך גבוה עבור הכסף שלו, גם בלי שדמות מפורסמת תגיד לו את זה. איך עושים את זה? את התוצאה אפשר לראות בקמפיין הפרסומי החדש של 'תמנון', שנועד לקדם את מבצעי קולקציית הבייסיק החדשה, שהיא חלק מהקולקציה הרחבה של הרשת, תחת הסיסמא: " Wow Collection ".

עלות הקמפיין שעלה אתמול לראשונה בטלוויזיה, היא של כ-2 מיליון ₪. הקונספט של הקמפיין נבחר מתוך רצון לחשוף את הזווית האופנתית והעדכנית של המותג, שידוע בעיקר מחירים מאוד משתלמים, ולהזכיר ללקוחות הרשת שלא צריך הרבה כסף כדי לשדר מראה אופנתי סופר-מגניב ואפילו לקבל עליו קריאות "וואו"…


ברוך ריינר, מנכ"ל ובעלים של רשת 'תמנון': "הצרכנים של היום כבר לא שבויים של מותגים, והם יודעים למצוא בגדים אופנתיים במחירים טובים. ובדיוק על זה אנחנו סומכים בקמפיין החדש שלנו. מעבר למבצעים מצוינים של 4 פריטים ב-100 ₪, ומחירים הוגנים לאורך כל השנה, הבגדים בחנויות 'תמנון' מדברים בעד עצמם, ופונים לכל מי שרוצה לשדר אופנה גם מבלי להוציא מאות שקלים, ומבלי להתפשר על איכות הבגדים."



יהב דרייזין, משנה למנכ״ל במשרד הפרסום JWT : "בקמפיין החדש אנחנו מוכיחים שקולקציית בייסיק יכולה להיות אופנתית ונחשקת בזכות עצמה, בניגוד למותגים המתחרים שנאלצים לגייס את הפרזנטורים הנוצצים ביותר. הקמפיין החדש הוא מתיחת פנים למותג אהוב אשר בנוסף לערכים המוכרים של איכות ומחירים הוגנים מוסיף לו קוליות ונחשקות״.


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)