קמפיין חדש: "משקה אנרגיה בלי כל השיט בפנים"

מבשלות בירה בינלאומיות בע"מ (מב"י), משיקה קמפיין טלוויזיה ראשון למותג משקאות האנרגיה CRANERGY, המבוסס על רכיבים טבעיים בלבד. הקמפיין יעלה לאוויר ב-21 ליולי, באמצעות משרד הפרסום "גליקמן-נטלר-סמסונוב", תחת הכותרת: "סוף סוף משקה אנרגיה בלי כל השיט בפנים". הקמפיין יכלול מהלך רחב היקף, בטלוויזיה, פרינט, רדיו ופעילות דיגיטל.



בכוונת החברה להדגיש מסר צרכני פשוט וברור. קרנרג'י הינו משקה אנרגיה המבוסס על רכיבים טבעיים, אפקטיבי ובריא יותר מכל שאר משקאות האנרגיה הקיימים בשוק, המכילים תוספים מלאכותיים.



דורון ארד, סמנכ"ל שיווק מבשלות בירה בינלאומיות בע"מ, מוסר: "בחרנו להציג אסטרטגיית פרסום ברורה וקליטה, תחת המסר של NO SHIT, קרנרג'י הינו המשקה היחידי בשוק משקאות האנרגיה המציע רכיבים טבעיים, לעומת שאר המשקאות בקטגוריה.


מחקרים מראים כי ישנם שני חסמים עיקריים בקטגוריה – חסם הבריאות וחסם הטעם. CRANERGY נותן מענה לשני חסמים אלו הן כמשקה אנרגיה טוב יותר עבור הצרכנים והן בטעמו המיוחד ויוצא הדופן ובמחיר הטוב ביותר"



משקה האנרגיה CRANERGY פותח תוך שימוש בידע הנרחב של חברת האם "אושן ספריי" במשקאות פונקציונאליים ומתאפיין בשילוב מדויק של רכיבים להגברת הערנות ולמתן boost של אנרגיה. המשקה מבוסס על רכיבים טבעיים בלבד, מכיל רק 29 קלוריות – כ- 40% פחות קלוריות ממשקאות האנרגיה המוכרים כיום בשוק – מכיל פרי ואינו מכיל ממריצים ו/או ממתיקים מלאכותיים. מקור האנרגיה של המשקה מבוסס על קפאין טבעי (פולי קפה ירוק, תה ירוק וגווארנה) – הממריץ היחיד שמוכח ביעילותו להגביר ערנות ונחשב בטוח לשימוש.

אולי יעניין אותך

יובל כספית ונמרוד רון צילום שי הנסב (1)
From depth
קמפיין קים אור אזולאי - קוטקס 2026 סוכנות שרית ולורנס קרדיט (4)
חיים כהן ויוסי שטרית
דור אלון במקפיין חדש בכיכובו של ראמזי עם תבלין ראמז אל חנות שהשיקו ברשת ומחלקים חינם בקניית פיצה צילום יחצ
טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Akamai team
מיס נורי פופ בעופר הקניון הגדול צילום בר שריר (4)
UVeye