קמפיין חדש ל"מוזלי"

מותג מוזלי Green המשווק בישראל על ידי 'חברת סידס- רק הטוב ביותר', עולה בקמפיין חדש, תחת הסיסמא: "כשטבע חושק בטעם". הקמפיין בהשקעה כוללת של כחצי מיליון ₪ .



הקמפיין יעלה בערוץ 2 ובערוץ 10 בשעות הפריים טיים לתוכניות מובילות. בנוסף, בתקופת הקמפיין יודבקו על המוצרים מדבקות שיווקיות של- "המוזלי המוביל בישראל" בנקודות המכירה.



סדרת המוזלי של GREEN מכילה רכיבים מעולים באיכות גבוהה ודגנים מלאים ביניהם חיטה, שעורה, שיפון, שיבולת שועל, פירות יבשים אגוזים וכו' תוך שילוב של רכיבים תזונתיים חשובים כגון: חלבונים, סידן. היא משביעה ועשירה בסיבים תזונתיים המסייעים לתהליך העיכול. אכילת המוזלי, בין כארוחה מזינה ובריאה ובין כחטיף בין הארוחות או לאחר פעילות גופנית, מספקת לגוף אנרגיה בריאה, משפרת את חילוף החומרים בגוף ומעניקה לגוף ויטמינים ומינרליים חיוניים לתפקוד יעיל.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)