לקראת תקופת השיא של הזמנת חדרי מלון לסוף חופשת הקיץ ולחגים, אתר השוואת מחירי המלונות הבינלאומי הוטלס-קומביינד מעלה קמפיין פרסומי ראשון בישראל בו מופיע שחקן ישראלי. הקמפיין עולה במקביל בטלויזיה ובאינטרנט.
מסע הפרסום הבינלאומי עבר התאמות לשוק המקומי ולעברית וצולם על ידי עומרי פז הפקות. רכישת המדיה בטלויזיה נעשתה באמצעות יוניברסל.
הקמפיין הוא סביב דמותו של מקס, הדב פרזנטור המאויר של החברה, שצופה בטלויזיה להנאתו ונתקל ב-"מר משכנע", אותו מגלם השחקן מאור מויאל. "מר משכנע" מעודד את הצופים להזמין מלונות וחדרי נופש, בעוד מקס מסב את תשומת לב הצופים שניתן למצוא מחירים משמעותית יותר זולים דרך הוטלס-קומביינד, כאשר משווים מחירים במספר אתרים באופן אוטומטי ומהיר.
אתר הוטלס קומביינד משווה בין אתרי הזמנת מלונות משנת 2005. לאחר שהגולש בוחר באתר ההזמנות המשתלם ביותר שדרכו הוא רוצה לעשות את ההזמנה, הוא מועבר לאותו אתר הזמנה לצורך השלמת התהליך וביצוע התשלום. במאגר של הוטלס קומביינד כ- 2.2 מיליון חדרי מלון ודירות אירוח ברחבי העולם. לאתר כ- 400 מיליון מבקרים בשנה.