קמפיין חדש לסדרת הטלוויזיה vipo הכלב המעופף

משרד הפרסום מומה בחר להעלות קמפיין חדש וייחודי לסדרת הטלוויזיה vipo הכלב המעופף על גבי רכבת ישראל. הקמפיין, בהיקף כ-250,000 ₪, כולל מיתוג הרכבת ועיטופה בדמויות אנימציה מהסדרה.



כמו כן, כולל המהלך חלוקת משחקים, גלויות ומדבקות של ויפו הכלב המעופף לילדים הנוסעים ברכבת.



אבישי ברודי, מנכ"ל מומה פרסומאים: "ויפו הכלב המעופף הינה סדרת אנימציה לילדים המשודרת ברחבי העולם וגם בערוץ הופ. הסדרה שמה דגש על ערכים כמו חברות, כבוד הדדי, נאמנות ואהבה וחושפת את הילדים למדינות ותרבויות חדשות, באמצעות ויפו וחבורתו. בחרנו להעלות את ויפו על הרכבת כדי לשתף את הילדים בחוויית המותג ולהסביר להם שויפו מעודד גם תיירות וטיולים ברחבי ישראל".



במותג ויפו הכלב המעופף הושקע עד כה ברחבי העולם למעלה מ-10 מיליון יורו. הסדרה משודרת בלמעלה מ-100 מדינות, ביניהן גרמניה, איטליה, ספרד, פולין ופורטוגל. עד כה תורגמה הסדרה ל-25 שפות ובמקביל לשידורה בטלוויזיה היא מופצת בעולם בקלטות וידאו, ספרים וחוברות.



הסדרה מבוססת אנימציית תלת-מימד מתקדמת מבית היוצר של סטודיו Snowball הישראלי. הסדרה הופקה בליווי אנשי מקצוע בינלאומיים, אנשי חינוך ומומחי שוק. הסדרה הופקה בליווי אנשי מקצוע בינלאומיים, אנשי חינוך ומומחי שוק.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)