רשת סטימצקי, הקיימת משנת 1925, בקמפיין פרסומי חדש המדגיש את ערך המומחיות של הרשת.
כמומחים בספרים, סטימצקי מזמינה את הצרכנים להגיע לסטימצקי ולבחור את "הפרטנר המושלם", מתוך הנחה ש ״עם הספר הנכון – אתה אף פעם לא לבד", שכן מי שקורא ספרים תמיד "נמצא" בחברת הגיבורים של הספר שמלווים אותו לכל מקום….
הקמפיין כולל פריסה מודעות נרחבת בעיתונות הארצית, ויוצגו בהן אנשים הישנים במיטתם, כשלצדם "ישנה" דמות מספר מוכר.
הדמויות שנבחרו הינן: בילבי (מומחיות בספרי ילדים), שרלוק הולמס (מומחיות במתח), דון קישוט וסנצ'ו פנצ'ו (מומחיות בהרפתקאות), הנזיר שמכר את הפרארי שלו (מומחיות בספרי עיון), גנדלף (מומחיות בספרי מדע בדיוני) וסטלין (מומחיות בביוגרפיה).