קידום לך תצטיין מעלה בימים אלו קמפיין בעלות של כ-2 מיליון ₪. הקמפיין מזמין צעירים להביא את "הרעב", המרץ וההצטיינות מהחיים אל קורס הפסיכומטרי. על האסטרטגיה והפרסום אחראי משרד 'יהשוע TBWA' ועל האינטראקטיב משרד 'לעומק התודעה' .
הקמפיין כולל שילוט חוצות וטלוויזיה , אשר שם דגש על הצד האקטיבי של הלקוחות. הקריאיטיבים : "תביא את הרעל מבה"ד 1. כל השאר עלינו", "תביא את האטרף מהיציע. כל השאר עלינו", "תביא את ההתלהבות שהפגנת בפלייסטיישן. כל השאר עלינו", "תביא את המרץ של הטרק בנאפל. כל השאר עלינו".
"הקמפיין בא לעורר את הדור הצעיר, להביא את המוטיבציה ורוח ההצטיינות שקיימים בו מעולמות התוכן האישיים שהוא מכיר אל עולם הפסיכומטרי – ולהצטיין גם שם", אומרת ניצן אורחוף, סמנכ"ל שיווק קידום לך תצטיין ומוסיפה, "החלטנו לשנות את הקונספציה הרווחת הפונה לצעירים מגבוה ומתייחסת אליהם כאל פסיביים. אנו מאמינים בהתחייבות הדדית ומקיימים "עסקה" עם לקוחותינו; אתם תביאו את רוח ההצטיינות, אשר אתם מכירים מהחיים ואנחנו נדאג להביא אתכם לשיאכם בפסיכומטרי".