דלתא יוצאת בקמפיין חדש בכיכובה של הפרזנטורית נינט טייב לקולקציית ה Best cotton בהשקעה של כ- 3.5 מיליון ₪, כחלק מהמהלך האסטרטגי של שילוב החדשנות והטכנולוגיה הבלעדית של דלתא עם מגמות האופנה. הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי, בערוץ 2, 10, ו 24 וכן במודעות בעיתונים ושלטי חוצות ונקודות מכירה.
התסריט: חקלאי עוצר עם הרכב שלו באמצע שדה פתוח יורד מהרכב הולך בשדה שמולו מרים את העיניים ולתדהמתו רואה שכל השדה ריק לחלוטין. לפתע הוא רואה מאחוריו את נינט נוסעת על טרקטור, בורחת משם, תוך כדי שהיא מחייכת אליו את החיוך הממזרי שלה ועל הטרקטור הר של כותנה משובחת.